یزدفردا :فوتبال ایران نوشت- کریم باوی، ستاره اسبق تیم ملی و پرسپولیس، می‌گوید از لحاظ جسمانی شرایط بسیار خوبی پیدا کرده است اما خیلی‌ها به او هزار وعده دادند که یکی را هم عملی نکردند.

این گفت‌وگوی خبرورزشی  را بخوانید.

از وضعیت جسمانی خودتان بگویید.
شکر خدا با حمایت آقایان رویانیان، استیلی و اکبر یوسفی عمل جراحی موفقی را انجام داده و حالا هم می‌توانم راه بروم و حتی حرکت دویدن انجام دهم. اگرچه خیلی‌ها بعد از عمل جراحی هزار و یک وعده دادند و حتی به یکی از آنها عمل نکردند. من از کسی طلبکار نیستم اما توقع داشتم حرف و عمل برخی‌ها یکی باشد.

گویا از سوی فدراسیونی‌ها دعوت به کار هم شده‌اید؟
بله، صحبت‌هایی داشته‌ایم تا در رده‌های پایه به فوتبال کمک کنیم.

ما عکسی از شما داریم که لباس عربی پوشیده‌اید. این عکس مربوط به چه زمانی است؟
مرحوم دهداری تیمی جوان را آماده کرده بود. ما راهی قطر شده بودیم تا در چارچوب مقدماتی المپیک سئول با کویت بازی کنیم. آنجا هواداران ایرانی خیلی به ما لطف داشتند و از من و مجید نامجو خواستند لباس عربی بر تن کنیم که ما هم برای شادی دل آنها لباس عربی پوشیدیم. آن زمان من چون زبان انگلیسی و عربی بلد بودم در تیم ملی نقش مترجم را هم ایفا می‌کردم.

نظر شما درباره بازگشت طارمی به پرسپولیس چیست؟
طارمی همشهری من و یک بوشهری است. ما در فوتبال‌مان فقر مهاجم داریم. بعد از باوی و پیوس و چنگیز و محمدخانی و دایی و... دیگر مهاجم گلزن تمام‌عیار ظهور نکرد. طارمی هم هرگز در حد و اندازه‌های ما نبوده و نیست. اما به هر حال او یک شوک مثبت برای پرسپولیس و هوادارانش خواهد بود. برانکو هم از طارمی خوب بازی می‌گیرد و حتم دارم وجودش در خط حمله پرسپولیس مؤثر واقع خواهد شد.

آیا پرسپولیس می‌تواند قهرمان لیگ شود و ناکامی فصل گذشته را جبران نماید؟
بله، برانکو مربی باهوشی است. پارسال پرسپولیس لیگ را خوب شروع نکرد ولی امسال قطعاً استارت خوبی خواهند زد و حتم دارم قهرمان لیگ خواهند شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا